יום שני, 5 בספטמבר 2011

מכון היופי של רונית שגב - מידע כללי


מכון היופי מנוהל על ידי רונית שגב, קוסמטיקאית מדופלמת [ברישיון משרד העבודה] פארא-רפואית, בעלת ניסיון של כ-20 שנה.  


המכון מציע טיפולי יופי מגוונים וכל אישה יכולה למצוא בו פתרון למשאלות ליבה, בכל הנוגע לענייני טיפוח.



טיפולי פנים איכותיים

טיפול הפנים המוצע על ידי רונית שגב מבוצע על ידי חומרים איכותיים, נמשך פרק זמן ארוך מהמקובל, ובמהלכו רונית נמצאת יחד עם המטופלת כל הזמן. רונית, שהלקוחות מכנים אותה כ"בעלת מגע הזהב" מתמחה במגוון נרחב של טיפולי פנים, ובמהלך הטיפול משלבת גם פינוקים נוספים, כמו עיסוי. רונית הינה גם מאמנת אישית להעצמה נשית, ובמהלך הטיפול הנשים המעוניינות בכך משתפות ועוברות תהליך של העצמה ויוצאות מהטיפול יפות יותר, זוהרות ובמצב רוח מרומם. ללא ספק טיפול הפנים הוא חוויה מיוחדת שתזכרו לפרק זמן ממושך. 





טיפולים מתקדמים במכשיר IPL

* בנוסף, תמצאו במכון של רונית שגב מכשיר IPL משוכלל המהווה יסוד לטיפולים רבים, לרבות הסרת שיער מכל חלקי הגוף, טיפול בפיגמנטציה, טיפול באקנה, חידוש העור, טיפול בפטרת הצפרניים, ועוד. הציוד המשוכלל כולל טכניקה של קירור, שרונית עושה בה שימוש גם בטיפולים אחרים, על מנת להרגיע את העור לאחר הטיפול, גם אם הוא טיפול אינטנסיבי. 



עיסוי גוף עם אבנים חמות

* המכון מציע טיפול עיסוי גוף מפנק ואיכותי, המורכב מסגנונות שונים ומגוונים - עיסוי שבדי, שיאצו, עיסוי תאילנדי ועיסוי צרפתי. העיסוי משולב באבנים חמות, להגברת האפקט. ניתן לווסת את עוצמת העיסוי, החל מעיסוי קל לצורכי פינוק וכלה בעיסוי רקמות עמוק לשחרור השרירים. תופעה נפוצה היא לראות את הנשים החוות את העיסוי, נרדמות בשחרור על מיטת העיסוי...



כל סוגי האיפור



* המכון מציע איפור קבוע בציוד חדיש, המבטיח כאב מופחת לעומת ציוד אחר הנמצא בשוק. בנוסף גם איפור ערב. איפור ערב, כשירות, ניתן להיעשות גם בבית הלקוח. 


הסרת שיער

* בנוסף להסרת שיער לצמיתות במכשיר IPL, תמצאו את כל יתר סוגי הסרת השיער, בכל חלקי הגוף - בחוט ובשעווה. נעשה שימוש בשעווה איכותית, בסוגים שונים בהתאם לחלקי הגוף.  


אווירה אישית, נוחה ואינטימית

* המכון הינו "מכון בוטיק" המציע טיפול אישי באווירה אינטימית, בשעות ובימים הנוחים למטופלים. כל מטופלת מרגישה "בבית" החל מהשניה הראשונה במכון, וכל תשומת הלב מופנית אליה בלבד. העדות הטובה ביותר להצלחת המכון הינה העובדה שכל מי שמתנסה בסוג טיפול מסוים או פינוק מסוים, חוזרת ומבקשת לחוות גם סוגים נוספים.  


מגוון גילאים

* מגוון הטיפולים המוצע והניסיון המיוחד של רונית בעבודה עם גילאים שונים, מאפשר טיפול מקצועי לכל אישה, החל מבנות צעירות ועד נשים מבוגרות, בצורה נעימה.


"מבצע החודש"

* למרות איכותו הגבוהה של המכון, והשירות המיוחד שהוא מציע, המחירים במכון נוחים ושווים לכל נפש. בנוסף בכל חודש מציע המכון מבצע מיוחד אחר, לבאי המכון. כדאי לחפש את "מבצע החודש".

הטיפולים מבוצעים לנשים בלבד. 

פגישת ייעוץ ראשונית - חינם.